Máme velké štěstí, že žijeme v této době. V době, která mimořádně přeje urychlenému duchovnímu rozvoji a pokroku na cestě vymanění se z inkarnačního cyklu.

Co dříve trvalo desítky let, jsou nyní schopni průměrní studenti dosáhnout v řádu pár let  a dokonce i  během několika měsíců.

V dřívějších dobách byl vyšší duchovní rozvoj dopřán jen hrstce zasvěcenců či na sobě velmi tvrdě pracujících duší. A i tak musely být ve správný čas na správném místě a potkat ty správné učitele… Vše se, ale samozřejmě děje tak jak má a ve správný čas.

I když se energie a informace kolem nás velmi zvýšily, stejně pořád nacházíme ke svému studiu zveřejněn vesměs jen plevel nauk a učení. Ty nejvyšší vědomosti se stále předávají jen úzkým skupinám jednotlivců v různých mysterijních spolcích, školách a řádech.

V knihkupectvích najdeme spousty knih o magii, ale na tu opravdovou, vyšší, tam dychtivec prahnoucí po vědění nenarazí. Nauka opravdová, ta je předávána jen z mistra na žáka a nevedena písemně natož veřejně. Tak jako tomu bylo kdysi v dobách starých, mocných druidů, kdy jejich učení trvalo desítky let.

O Kabale a alchymii najdete napsáno tisíce knih, ale vaše oko tam rovněž nezře to, co je předáváno jen zasvěcencům.

Ano, lecčemu se dá naučit v paralelních realitách. V astrálních světech návštěvou chrámů, škol, při výuce s různými mistry, bytostmi a entitami  mimo tělo adepta. Uvědomit si a zažít plně do svého vědomí znalosti tam získané není zrovna lehké ale. Je to o nekončící práci na sobě a pokrocích v propojení realit.

Většina duchovních začátečníků se vrhne na meditace. Ale málokdo z nich se umí ochránit tak, aby během meditace nebyl vysáván nějakou entitou o svou životní energii. Mnozí jsou z tohoto důvodu po meditaci unaveni, i když během ní zažívají slastné pocity, tím, že jim entita vrací část jejich  energie zpět. Někteří dokonce navštěvují hromadné ” léčivé” meditace různých guru, kde jim jsou pod světelnou kopulí energie odsávány i na jiné účely.

Ale tuhle školu si sami vybírají a v celém Vesmíru je energie nejcennějším platidlem…

Mnozí meditující trpělivým odevzdáváním energie často dosáhnou vyššího stupně a prolomí skořápku jiné reality a channelují pak jiné bytosti. Často bohužel nižší entity z temných hierarchií, vydávající se za bytosti jiné, vyšší či přímo božské nebo mimozemské.  Uvedený adept je pak manipulován a samozřejmě také připravován o svou životní energii či evoluční sílu svého dosahu vývoje v této inkarnaci… A často to končí duchovní pýchou, která studenta otupí a zabrzdí na jeho duchovní cestě.

Nezapojí se do nekonečného celovesmírného vyrovnávání sil mezi světlými a temnými hierarchy na stranu světla.

Tedy, shrnuto: učitelé předávají učení své školy ve dvou způsobech už tisíce let stejně. Masověji tu základní, exoterní složku  a těm nejvytrvalejším studentům z nejvytrvalejších a nejschopnějších pak skutečná mystéria a tajemství nauky. Vlastní jádro nauky se předává v nepsané podobě z generace na generaci úzké skupině vybraných žáků. A stále, ani v dnešní “moderní” době tomu není jinak.

Hezky je to znázorněno u domorodých šamanů. Západní dychtivci vidí rituály, obřady, ceremonie, léčení a ví i o tom, že šamani absolvují náročný výcvik trvající desítky let. Ale v utajení se drží všechny ta pravidla zapojení do rodových linií, značky v astrálních rovinách u těla šamana, o bojích mezi šamany a útoky na jejich manželky a děti. O paktech s bytostmi různých světů, které šamana chrání před fyzickou smrtí. A o světech, proti kterým jsou naše pozemské vraždění, kletby, uhranutí a podobné lidské zlovůle jen nedělním čajíčkem roztomilých starců .

Stejně tak, kdo z dnešních duchovních “mistrů” dokáže číst hieroglyfy v astrální rovině a spustit si očím nezasvěcence skrytým, filmový záznam? Kde kdo se také zajímá o runové písma a luští je. Kdo však patří mezi zasvěcené a dokáže si danou runu rozbalit a přes rozbalený hologram se přenést do víru děje pokud není zasvěceným?

IMG_20160511_234750